måndag 16 januari 2012

Dag 16

Är inte så duktig bloggerska, men en sammanfattning av de senaste dagarna, HELGEN... den är svårast att hålla sig nyttig och få till träningen. Men jag har inte fallit dit än, sonens popcorn var nära att bli uppätna av en hungrig mamma, men jag höll mig :)

Träningen på lördagen funkade hur bra som helst, var på gymmet redan kl.08:30, skön start på dagen. Söndagens träning uteblev :( Jag måste skriva och klaga på gymmet, har fortfarande inte fått mitt egna kort, dvs jag är beroende av att någonannan som jag känner ska dit, vilket bara är en, annars får jag gå dit när det är bemannat... vilket det inte är på helgerna, lite putt är jag nog!!!

Men idag är det måndag igen...äntligen är allt som det ska vara, upp i rätt tid, mat i rätt tid och träning i rätt tid. Då trivs jag som bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar