fredag 6 januari 2012

Dag 6

Dålig dag... ingen träning :(

Jag var så peppad i morse, hade planerat in vart jag skulle hinna med träningen just denna intensiva dag... men det sprack och jag är sååå arg, besviken men i morgon tar jag nya tag klockan 8 blir det träning med väninnan, som kan komma in på gymmet. (Jag har köpt gymkort men har inte fått kortet som krävs att man ska komma in dygnet runt, tänkte låna kompisens men det visade sig att man inte kan komma in utan sitt fingeravtryck... hmmm och hon hade redan gett sig iväg)
Men som sagt i morgon ger jag järnet igen. Försöker se det från den ljusa sidan, mitt knä blev nog glad :)

Men jag måste säga att jag är stolt över mig själv vad gäller maten. Var bjuden på sen lunch idag och det serverades vin till maten, men jag tackade nej, detsamma till chipsen och det andra goda som kom fram senare på kvällen :)) Det får kompensera att jag inte tränade.

1 kommentar: