söndag 1 januari 2012

Dag 1

Gott nytt träningsår!!!

Måste erkänna direkt att det inte har varit den optimala starten för mig.
Den började egentligen när gårdagen slutade det vill säga kl. 06.00 i morse.
Hem - dundra i säng för att vakna 7 timmar senare.... 13.30, hmm vart är vi då på kostschemat... mellan mål 2 och 3 och jag har inte ens fått i mig ett...helt kört direkt

Hur som helst, kände att jag ville njuta av nyår och det gjorde jag riktigt ordentligt.

Idag har jag i alla fall varit och handlat massor av goda nyttigheter :)
Lagat mat och planerat måltiderna till imorgon.

06.30 frukost
lätt yoghurt med musli,2 äggvitor, 1 kopp te

09.30 mellanmål 1
mini keso med tonfisk på en wasa sport knäcke, 1 kopp te, 1 frukt

12.30 lunch
kyckling med bulgur och grönsaker

15.30 mellanmål 2
mini keso med tonfisk på en wasa sport knäcke, 1 kopp te, 1 frukt

18.30 middag
lax med bulgur och grönsaker, wasa sport knäcke med kalkon

21.30 kvällsmat
Detta mål är det svåraste... minikeso, enbart!

Träningen ska jag göra direkt efter jobbet kl 17.00, såg att det var ett helt annat program nu,lite lättare övningar, skönt för en nybörjare. :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar