tisdag 3 januari 2012

Dag 3

Vilken underbar dag det har varit :)

Solen tittade fram och jag var på ett strålande humör, känner mig lycklig ända in i hjärteroten för att jag gick med i Fitnessfighten.

Imorse när jag vaknade kände jag inte riktigt så. Då var jag så trött, har sovit oroligt de senaste 2 nätterna, vaknat om vartannat....

Men nu har jag läst några ff-bloggar och då blir jag så glad och känner mig peppad!!!

Kosten är svår att få till när man faller i från rutinerna, det räckte med att jag gick upp 1 timme senare idag, så var allt huller om buller, speciellt middag och kvällsmål se matdagbok, men jag känner inget fika sug, vilket var mitt största problem, har liksom belönat mig själv när ungarna har lagt sig, med te och något sött till.
Jag har varit hungrigare idag än igår innan lunch, skillnaden var att jag åt gröt imorse och lättyoghurt igår, kan det spela någon roll ?

Idag köpte jag 2 st vågar, en till maten och en till baken ;)
så nöjd! Billigt blev det också, köksvågen köpte jag på Jula på rea 149 kr, badrumsvågen på Rusta 99 kr :)

2 kommentarer: